نحوه لغو پیامک های تبلیغاتی

نحوه لغو پیامک های تبلیغاتیReviewed by جلالی on Apr 22Rating:

نحوه لغو پیامک های تبلیغاتی

درباره همه چیز : معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات درباره پیامک های تبلیغاتی گفت: از نظر حقوقی، این موضوع در دنیا به عنوان یک رسانه تلقی می کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از واحد مرکزی خبر، آقای رضوانی با بیان اینکه منعی برای آن نیست ، افزود: افرادی که این پیامک های تبلیغاتی را نمی خواهند، می توانند تقاضای لغو آن را بدهند.

وی درباره اینکه قرار بود مشترکانی که این پیامک های تبلیغاتی را می خواهند به اپراتور اعلام کنند و اصل بر نفرستادن این پیامک ها برای مشترکان است ، گفت: در یک مرحله افرادی که این پیامک ها را نمی خواهند، اعلام کردند که حدود ۱۰ درصد و معادل سه میلیون شماره بود که حتی بعدها همین عدد هم کاهش یافت و برخی دوباره متقاضی شدند.

رضوانی با اشاره به اینکه اپراتور باید ساز و کارش را طوری پیش بینی می کرد که برای مردم راحت باشد، گفت: سامانه ای طراحی کردند که بازدید کردیم و اگر مشترک عدد یک را به شماره ۸۹۹۹ ارسال کند، تا ۲۴ ساعت بعد قطع می شود.

وی افزود: قرار شد این سامانه در ۱۰ تا ۱۵ روز آینده هم به صورت برخط شود و به محض اعلام مشترک، این پیامک های تبلیغاتی قطع خواهد شد.

رضوانی گفت: تقاضای ما این بود که فقط پیامک های تبلیغاتی قطع شود اما پیامک های خدماتی همچنان ارسال شود.

وی افزود: این سامانه طوری طراحی شده است که مواردی که مشترکان خود تقاضا کرده اند از جمله بانک ها، سایر مؤسسات و مدارس قطع نمی شود.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات گفت: اگر مشترکان عدد یک را به ۸۹۹۹ ارسال کردند و پیامک های تبلیغاتی قطع نشد، در صورت اعلام، پیگیری می کنیم.

وی درباره تعرفه مکالمات تلفن همراه و ثابت نیز گفت: تعرفه ها هیچ تغییری نکرده است و مصوبه ای در این خصوص از هیچ مرجعی نداریم.



سایتی به وسعت همه چیز که در اون سعی میکنم تجربیات و مطالب در خور توجه رو که دوستشون دارم قرار بدم و امیدوارم با پیشنهادات و انتقادات خودتون من رو راهنمایی کنید. با تشکر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوست داری سایت خودتو داشته باشی همین الان این کار رو بکن
امتیاز دهید:
به این صفحه

به این سایت
برای محبوب کردن سایت روی 1+ کلیک کنید