در تلگرام منتظر شما هستیم
عضویت در کانال تلگرام درباره همه چیز

چگونه در آفیس بانک اطلاعاتی ایجاد کنیم؟

چگونه در آفیس بانک اطلاعاتی ایجاد کنیم؟ Reviewed by جلالی on Jun 14Rating:

 

چگونه در آفیس بانک اطلاعاتی ایجاد کنیم؟

درباره همه چیز : مایکروسافت Access یکی از اجزای مایکروسافت آفیس , به عنوان یکی از برنامه های مدیریت بانک های اطلاعاتی برای ایجاد و کار با بانک های اطلاعاتی رابطه ای مورد توجه کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرارگرفته و برای ایجاد بانک های اطلاعاتی که حجم خیلی بالایی ندارند , امکانات بسیار خوبی را فراهم می کند.

سرفصل های این کتاب الکترونیکی شامل:

– توانایی شناخت یک بانک اطلاعاتی

– آشنایی با محیط بانک اطلاعاتی Access 2007

– توانایی ایجاد و کار با بانک اطلاعاتی

– توانایی ایجاد پرس و جو

– توانایی استفاده از فرم ها

– توانایی ساختن گزارش

– و . . .

[alert variation=”alert-success”]

  Access 2007 (حجم فایل 9٫8 MB ، تعداد دانلود 218 )

[/alert]



سایتی به وسعت همه چیز که در اون سعی میکنم تجربیات و مطالب در خور توجه رو که دوستشون دارم قرار بدم و امیدوارم با پیشنهادات و انتقادات خودتون من رو راهنمایی کنید. با تشکر


دیدگاه های نوشته “چگونه در آفیس بانک اطلاعاتی ایجاد کنیم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهید:
به این صفحه

به این سایت
برای محبوب کردن سایت روی 1+ کلیک کنید