چگونه در آفیس بانک اطلاعاتی ایجاد کنیم؟

چگونه در آفیس بانک اطلاعاتی ایجاد کنیم؟ Reviewed by جلالی on Jun 14Rating:

 

چگونه در آفیس بانک اطلاعاتی ایجاد کنیم؟

درباره همه چیز : مایکروسافت Access یکی از اجزای مایکروسافت آفیس , به عنوان یکی از برنامه های مدیریت بانک های اطلاعاتی برای ایجاد و کار با بانک های اطلاعاتی رابطه ای مورد توجه کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرارگرفته و برای ایجاد بانک های اطلاعاتی که حجم خیلی بالایی ندارند , امکانات بسیار خوبی را فراهم می کند.

سرفصل های این کتاب الکترونیکی شامل:

– توانایی شناخت یک بانک اطلاعاتی

– آشنایی با محیط بانک اطلاعاتی Access 2007

– توانایی ایجاد و کار با بانک اطلاعاتی

– توانایی ایجاد پرس و جو

– توانایی استفاده از فرم ها

– توانایی ساختن گزارش

– و . . .

[alert variation=”alert-success”]

  Access 2007 (حجم فایل 9٫8 MB ، تعداد دانلود 198 )

[/alert]



سایتی به وسعت همه چیز که در اون سعی میکنم تجربیات و مطالب در خور توجه رو که دوستشون دارم قرار بدم و امیدوارم با پیشنهادات و انتقادات خودتون من رو راهنمایی کنید. با تشکر


دیدگاه های نوشته “چگونه در آفیس بانک اطلاعاتی ایجاد کنیم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوست داری سایت خودتو داشته باشی همین الان این کار رو بکن
امتیاز دهید:
به این صفحه

به این سایت
برای محبوب کردن سایت روی 1+ کلیک کنید